Як отримати інформацію про нерухомість з державного реєстру

oll

Витяг з реєстру нерухомого майна – це офіційний документ, який слугує підтвердженням того, що певна особа є власником конкретного об’єкта нерухомості. Цей реєстр – це єдине в Україні джерело вичерпної інформації про всі зареєстровані права на нерухомість, включаючи як завершені будівлі, так і об’єкти, що перебувають на стадії будівництва. Як отримати витяг з Реєстру нерухомого майна в Україні у 2024 році — читайте в матеріалі «Наше місто».

Для отримання детальної інформації про права власності на нерухомість, наявні обтяження, а також про власників та саму нерухомість, яка зафіксована в Державному реєстрі речових прав, необхідно звернутися з відповідною заявою до Міністерства юстиції України. До заяви слід додати підтвердження сплати необхідної суми за надання такої адміністративної послуги.

Довідка містить інформацію про нерухоме майно із чотирьох основних реєстрів:

  • Реєстр прав власності на нерухоме майно;
  • Державний реєстр речових прав на нерухоме майно;
  • Єдиний реєстр заборон відчуження об’єктів нерухомого майна;
  • Державний реєстр іпотек.
  • Скористатися послугою можна як онлайн, так і офлайн. Для онлайн-замовлення послуг доступний портал Дія.

Щоб онлайн отримати довідку з Державного реєстру речових прав, необхідно:

  • зареєструватися чи авторизуватися у кабінеті на порталі Дія за допомогою електронного підпису;
  • перевірити актуальність особистих даних в особистому профілі та оновити їх за необхідності;
  • обрати послугу Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • заповнити онлайн-форму із зазначенням критерію пошуку, за яким необхідно отримати відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • далі необхідно сплатити адміністративний збір.
  • Отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно стало ще зручніше завдяки порталу Дія. Тепер ви можете автоматично отримати необхідні дані у форматі PDF, не виходячи з дому. Знайти отриманий документ можна у розділі “Послуги – Отримані документи” вашого особистого кабінету.

Отримати витяг з Реєстру нерухомого майна офлайн можна, звернувшись до центру надання адміністративних послуг, незалежно від місця реєстрації. Для цього знадобляться такі документи:

  • документ, що посвідчує особу — паспорт громадянина України (якщо заяву подає уповноважена особа — документ, що підтверджує повноваження);
  • документ про оплату адміністративного збору за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.


Якщо людина звільнена від сплати адміністративного збору, необхідно пред’явити відповідну довідку. Сума за послугу становить 60 грн (0,025 прожиткового мінімуму).

Під час отримання послуги офлайн можна використовувати документи із застосунку Дія.

За матеріалами Наше Місто.