З початку війни аварійна служба «Дніпрогазу» опрацювала більше 4,5 тисяч викликів від споживачів газу

84e3b599-d217-477c-8945-da236a7614c9

В умовах военного стану аварійно-диспетчерська служба АТ «Дніпрогаз» відреагувала на більше 4,5 тис викликів від споживачів. Близько 85 % опрацьованих викликів були пов’язані з витоками газу, решта - з неполадками у роботі газових приладів.

Нагадаємо, що спричинити витоки блакитного палива у помешканні може самостійна заміна газового обладнання, втручання у систему непрофесіоналів, несправний технічний стан або використання застарілого обладнання, яке потребує капітального ремонту чи заміни.

Усі роботи, які "Дніпрогаз" виконує на системі газопостачання, в тому числі робота аварійної служби “104”, фінансуються за рахунок коштів, які надходять від клієнтів у вигляді оплати за доставку газу.  Бригади АДС АТ "Дніпрогаз" продовжують цілодобово працювати для забезпечення сталого та надійного розподілу природного газу.

Дякуємо нашім клієнтам, які вчасно та в повному обсязі розраховуються за доставку палива. Саме за ці кошти фінансуються аврійно-відновлювальні роботи, закупівля пального для автотранспорту, необхідних витратних матеріалів та обладнання для ремонтів мереж, виплачується заробітна плата персоналу.

Сплатити за доставку газу дистанційно та швидко Ви можете в онлайн сервісах сайту 104.ua:

• особистий кабінет на сайті 104.ua — http://surl.li/azgnz

• оновлений додаток 104.ua