Звернення мешканців Дніпра на контролі у міського голови Бориса Філатова
На особистий прийом до міського голови Дніпра, Бориса Філатова, завітали мешканці будинку на вулиці Янтарній, 44, які стикалися з низкою комунальних проблем.
«Давно в нас нічого не робили. Звернулися до нашого мера, і за місяць, може півтора все зробили. Добре зробили», - ділиться мешканець будинку по вул. Янтарній, 44 Федір Коломоєць.
За дорученням міського голови Бориса Філатова КП «Житлосервіс-5» виконало ряд аварійних робіт у будинку.
«Відремонтували вимощення, утеплили цоколь будинку, замінили систему холодного водопостачання. Частково провели заміну електричних мереж: у двох під’їздах роботи виконані, ще у двох – зробимо до кінця року. А ще виконали ремонт міжпанельних швів – ізолювали їх, щоб узимку будинок не мав тепловтрат», - звітує представник департаменту житлового господарства Єгор Худяков.
Варто зазначити, що кожен містянин може звернутися до міського голови Дніпра, особливо якщо питання стосується будинку комунальної власності. Фахівці надають консультації та поради, спрямовані на прискорення вирішення проблеми.
«Спершу мешканці повинні звернутися до обслуговуючого підприємства. Це або КП «Житлосервіс-5», або КП «Житлосервіс-4», в залежності від району. Потім на місце виїжджають спеціалісти, проводять обстеження будинку, складають акт, і вже з цим актом можна звертатися до міського голови», - каже Єгор Худяков.
За останні півроку, на особистих прийомах у міського голови Дніпра, Бориса Філатова, було розглянуто 140 звернень, пов'язаних із житлово-комунальним господарством. Важливо зазначити, що всі ці питання знаходяться в процесі роботи та будуть виконані до кінця поточного року.