Причини провалля на дорогах Дніпра: думка експертів

Без названия

Надлишкова ямковість, а тим паче суттєві аварійні провали дорожнього полотна на дніпровських автошляхах з’являються з різних причин, пояснюють спеціалісти. Про це повідомляє Gorsovet, посилаючись на Dnipro TV.

Є приклади покинутих мереж, які навіть не позначені на топографічних зйомках. Це і особливий рельєф місцевості, особливо правобережної частини. Це і заношеність мереж, яким, є приклади, по 70-80 років. І, звичайно, значна кількість опадів, яка збільшилася, особливо в останні роки. І все це сукупно призводить до утворення зволоження ґрунту і утворення пустот під асфальтним покриттям. І як наслідок — вже саме провалля та просідання асфальтного покриття відбувається, - говорить начальник управління інфраструктури департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міськради Дмитро Коробов

Найголовніша проблема в тому, що наразі місто здебільшого просто не має можливості виконувати необхідні роботи з ліквідації дорожніх недоліків.

Дмитро Коробов, начальник управління інфраструктури департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міськради: «З початку року було організовано роботи по поточному ремонту, а саме — усунення аварійної ямковості. Встигли усунути такі роботі на площі 52 тисячі квадратних метрів. Але через введення воєнного стану та неможливості оплати Державною казначейською службою України таких робіт, вони сьогодні призупинені. І навіть виникла заборгованість за зазначені роботи у сумі більше 23-х мільйонів гривень».

Однак, ремонтні роботи у Дніпрі все ж проводяться, у значній частині випадків.

Коменергосервіс» та «Теплоенерго», аварійні роботи та відновлення асфальтного покриття та благоустрою після робіт виконується за рахунок підприємства, за власні рахунки, - додає Дмитро Коробов

Такі роботи, наприклад, відбуваються по вулиці Короленка. Тут, після виникнення провалля, із залученням телеінспекції спеціалісти «Дніпроводоканалу» провели обстеження та виявили пошкодження каналізаційної мережі, яка проходить під асфальтом проїжджої частини на глибині близько чотирьох метрів. Відтак співробітники КП відразу приступили до ремонту.

Позавчора було ліквідовано це пошкодження. Зроблена вставка, проведений зворотній засип ґрунту та відшлаковка. На теперішній час проводяться роботи щодо підготовки до асфальтування. Асфальт вже в дорозі. На сьогоднішній вечір ця ділянка буде заасфальтована, - каже  начальник інспекції по контролю за ремонтами експлуатаційних мереж комунального підприємства “Дніпроводоканал” Сергій Ченчевич

Там, де роботи наразі виконати неможливо, міські служби надійно огороджують місця провалів, попереджаючи водіїв та захищаючи їх від зайвої небезпеки.

Раніше ми повідомляли, що в Дніпрі чиновнику завадили отримати 240 тисяч хабара від власника бази відпочинку